لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
رئال تیم بزرگی است اما ما برای برد بازی می کنیم

رئال تیم بزرگی است اما ما برای برد بازی می کنیم

ماسیمیلیانو آلگری توانست در اولین سالی که در یوونتوس مشغول به فعالیت شده است ، تیمش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند و البته چند هفته زودتر قهرمانی خود را در سری آ مسجل کند .

سرمربی موفق یووه در آستانه دیدار حساس با رئال در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به آن ها پاسخ داد .

" بازی مهم و سرنوشت ساز در مقابل رئال، فردا برابر تیمی بازی خواهیم کرد که قهرمان سال قبل شده است و بسیار پرقدرت است اما ما هم برای رسیدن به فینال تلاش می کنیم و ترسی از بازی مقابل آن ها نداریم "

" باید بدانیم که با تیمی بزرگ و پر ستاره روبرو خواهیم شد که برای موفقیت تلاش می کنند اما باید به آنچه که الان انجام داده ایم نگاه کنیم و حالا بهترین عملکرد را مقابل حریف فردا داشته باشیم "

مقابل رئال سیستم تدافعی خواهید داشت ؟

" باید منطقی بازی کنیم، نمی توانیم با دفاع محض مقابل آن ها ایستادگی کنیم به علاوه اینکه ما در خانه بازی می کنیم و برای پیروز شدن از حمایت هوادارانمان برخوردار هستیم "

" من نمی توانم به روشنی در مورد سبک بازی یوونتوس صحبت کنم، اما در اینگونه بازی ها شما نیاز به انجام یک بازی کامل دارید. بازی بی نقص و با تصمیم گیری های درست "

" هم در فاز هجومی و هم دفاع باید خوب باشیم و نمی توان گفت که بیشتر بر کدام تکیه خواهیم کرد زیرا حمله و دفاع هر دو برای ما مهم و پراهمیت است "

تیم آنچلوتی در اروپا با شجاعت زیادی بازی می کند ..

" اول از همه باید گفت که او مربی خوب و باهوشی است که موفقیت های زیادی بدست آورده. من برای او احترام زیادی قائل هستم بویژه بخاطر نتایجی که در ایتالیا،انگلستان فرانسه و اسپانیا کسب کرده "

" ما فردا برای اثبات دوباره شایستگی مان تلاش خواهیم کرد، برای اینکه نشان دهیم پیشرفت داشته ایم و در اروپا هم تیمی شایسته و مدعی هستیم. همه بازیکنان می دانند که به دنبال چه چیزی در بازی فردا می گردند "

یووه می تواند از پس رئال بر بیاید ؟

" ما برای همین تلاش می کنیم، ولی رئال تیمی بسیار بزرگ و با تجربه است. بازیکنان با کیفیت و مربی و مدیریتی خوب که موجب قهرمانی در فصل گذشته لیگ قهرمانان شد "

" چیزی که من به آن افتخار می کنم این است که یووه تا الان خوب کار کرده و عملکردی داشته است که به آن افتخار می کنم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: